پشت کنکوری ها | آموزش تست زنی سریع

  • ۰
  • ۰

قیمت گرفتن:
ما قیمت هر کارتریج را از وب وب سایت تولید کننده اش می گیریم. چنانچه تولید کننده فروش مستقیم کارتریج نداشت ما قیمت کارتریج را از سه یا تعداد بیشتری فروشگاه آنلاین گرفته و معدل این قیمت ها را در نظر می گیریم.

فروش کارتریج



تحقیقات:
تمام تولید کننده های پرینترهای جوهر افشان، اطلاعات راندمان کارتریج های جوهرشان را منتشر می کنند –اینکه کارتریج پیش از اتمام چند برگ پرینت می تواند بگیرد.اطلاعات راندمان پرینتی که اکثرا تولید کننده ها انتشار می کنند بر اساس یک وسائل اندازه گیری استاندارد پذیرفته شده در این صنعت است، مجموعه ویژه ای از اسناد که با تنظیمات مخصوص ای پرینت می شود تا نتایج در بین مـدل های مختلف قابل مقایسه باشد.

محاسبه:
جهت هر رنگ ما قیمت کارتریج را به تعداد صفحاتی که می توان با هر کارتریج پرینت گرفت تقسیم می کنیم تا تعرفه هر رنگ برای هر صفحه پرینت را بدست آوریم.چنانچه به اضافه کارتریج های معمولی، کارتریج های با راندمان بالا هم جهت پرینتر موجود بود، قیمت های هر دو نوع کارتریج را محاسبه می کنیم.
هزینه های نهایی برای هر رنگ به ازای هر صفحه به شما ایده ای از تعرفه هایی که جوهر یا تونر در آینده جهت شما در بر خواهند داشت، می دهند. به خاطر داشته باشید که میزان مصرف جوهر شما با توجه به آنچه که به صورت هـر روز پرینت می گیرید یا اندازه پرینت گرفتنتان می تواند بسیار زیاد متغیر باشد.

یک توصیه دیگر:
اطلاعات "آنچه که در جعبه به همراه محصول ارائه می شود" را ارزیابی بکنید تا ببینید کارتریج ها یا تونر های جوهر با اندازه کامل به همراه پرینتر عرضه می شود یا کارتریج های با ظرفیت کم که برای استفاده اولیه به همراه پرینتر عرضه می شوند. تعداد خیلی از پرینترهای ارزان قیمت لیزری یا ال ایی دی (LED) با این کارتریج های کم ظرفیت عرضه می شوند که به این مفهوم است که زود جوهر تمام می کنند.

یک تقابل عجیب:
چنانچه خیلی پرینت نمی گیرید می توانید سر و ته قضیه را با خرید پرینتر ارزان قیمت که قیمت جوهرش پرهزینه است به بیاورید، صرفا به این که آنقدر پرینت نمی گیرید که هزینه بسیاری را به خود تحمیل بکنید . اما بهتر است قبل از خرید چنین پرینتری اطمینان کامل داشته باشید که خیلی پرینت نخواهید گرفت.

تعداد پرینترهای بد زیاد نیست، انتخاب غلط پرینتر است که خیلی اتفاق می افتد:
در قدیم تعداد پرینترهای بد کم نبود ولی در حال حاضر اکثرا ٌ پرینترها خیلی بهتر یا حتی عالی هستند ، هم پرینترهای لیزری و هم پرینترهای جوهرافشان. ولی آنچه که با اهمیت است این است که مصرف کنندگان با تذکر به نوع نیازشان پرینتر گزینش کنند، به جهت خیلی مهم است که ببینند آیا جوهر یا تونر آن پرینتر قیمت مناسبی دارد یا نه. هوشمندانه خرید بکنید تا بتوانید به راحتی و با نرخ مناسب پرینت بگیرید

  • ۹۵/۰۳/۲۹
  • محسن بنگر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی